dimanche 6 octobre 2013

Presentation of the project (Lithuania)

Last week on the 25th of September in Kaunas there was an introductory workshop for 2013 funded Comenius, Grundtvig and Leonardo da Vinci partnership project working groups. We also participated in the seminar. There we discussed about the most important project management issues. After that we presented our project for our teachers and students.
The article in our city's newspaper.

Likiškėlių pagrindinės mokyklos startas Comenius daugiašalės partnerystės projekte „ Science en mouvement“ EAU – ANALYSE ET UTILISATION
Rodyti originalaus dydžio paveikslą.
      Nuo 2013 m. rugsėjo mėnesio Alytaus Likiškėlių pagrindinė mokykla dalyvauja daugiašalių partnerysčių projekte Comenius „Science en mouvement“. Projektinėje veikloje dalyvauja visų mokyklų bendruomenės. Projektinė veikla integruojama į daugelį mokomųjų dalykų: anglų k., istoriją, geografiją, dailę, technologijas, muziką ir gamtos mokslus. Anglų ir prancūzų kalbos - darbinės projekto vykdymo kalbos. Projekte dalyvauja šios šalys: Graikija, Rumunija, Ispanija, Italija, Lenkija, Turkija, Bulgarija, Prancūzija ir Lietuva.
               Į šią veiklą bus stengiamasi įtraukti kuo daugiau mokyklos mokinių, o 6-8 klasių mokiniai dar turės ir galimybę pakeliauti po Europą, pažinti kitas kultūras. Pirmoji projekto veikla yra logotipų projektui kūrimas, į kurį įsitraukė dauguma klasių mokinių
Pagrindinė Comenius daugiašalės mokyklų partnerystės projekto tema – vandens tyrimai ir panaudojimas. Mūsų tikslas yra žaisti, eksperimentuoti ir kartu atrasti, pakeičiant dabartinę tendenciją į mažėjantį jaunimo susidomėjimą mokykla. Per 2 projekto metus mokiniai tyrinės vandenį įvairiais aspektais: nustatys ir klasifikuos vandens šaltinius jų regione, tyrinės vandens panaudojimą ir kaip vanduo yra saugomas. Mes panaudosime CLIL metodą eksperimentiškai tam, kad praturtinti mokinių ir mokytojų užsienio kalbų žinias pirmaisiais projekto metais, pravedant mažiausiai 10 fizikos pamokų prancūzų ir anglų kalbomis. Mokiniai atliks užduotis darydami laboratorinių darbų analizes ir CLIL modulį. Jie naudosis kitomis modulio priemonėmis: http://eau-comenius.blogspot.fr   , susirašinėjimais Facebook, video konferencijomis Skype, mokinių sukurtais video, kad pasikeistų naudinga informacija. Mokytojai vadovaus ir kontroliuos mokinių darbą, seks paskutinius terminus, praves klasėse pamokas  temomis: vanduo, CLIL, tradicijos. Medžiaga paruošta per 2 projekto metus bus surinkta dvikalbiame CD.
Visi mokiniai iš mokyklų partnerių geriau susipažins su juos supančiu pasauliu, įgys dalykinių įgūdžių per specifines veiklas (stebėjimas ir analizė įvairių vandens telkinių, maketų darymas). Jie galės lengviau atsakyti į klausimą « Kaip tai veikia ? ». Dėka šio projekto, visi mokiniai patobulins kalbos įgūdžius ir kultūrines žinias, ypač dalyvaujant pamokose CLIL vedamose skirtingų mokytojų iš Europos šalių dalyvaujant veiklose, organizuotose per projekto vizitus. Mokiniai bus sutelkiami į komandas uždavinių sprendimui, o tai leis ne tik gerinti bendravimą gimtąja ir užsienio kalbomis, bet taip pat gerintų socialines ir pilietines kompetencijas. Mokytojai, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai dalyvauja šio projekto veikloje, praplės savo kultūrinį ir profesinį akiratį. Organizavimas ir dalyvavimas vizituose pagerins jų užsienio kalbų žinias, iniciatyvumą, socialines ir kultūrines kompetencijas. Per dokumentų tvarkymo vizitus mokyklų partnerių mokytojai mokys kitų šalių mokinius. Ruošiantis pamokoms, mokytojai daug bendraus su kolegomis iš Europos šalių , keisis pedagogine patirtimi. Šiuo projektu siekiama sukurti ryšį tarp mokslinių tyrimų ir švietimo. Siekiant įgyvendinti  projektą,  daugelis mokinių iš kiekvienos šalies dalyvaus susitikimuose ir konkrečioje veikloje.Jie vystys savo žinias gamtamokslinėje veikloje  gerindami užsienio kalbų mokėjimą. Jie dirbs komandoje suprasdami, kad Europa priklauso kievienam iš jų. Vykdant mainus, priimančios šalies mokiniai organizuos savo šalies ir nedalyvaujančiųjų šalių projekte  pristatymą svečiams ( prancūzų arba anglų kalbomis) bei meninę –kultūrinę programą.
Mokiniai  bus įtraukti į visas veiklos sritis: pristayti maketus( modelius), kurti diagramas, palyginti ir įvertinti rezultatus, pateikti atliktas veiklas dienoraštyje, rašyti komentarus bei pastabas, išreikšti nuomonę, realizuoti projekto užduotis (pristatymai, viktorinos, skaidres, plakatai, brošiūros, grafikai, žodynėlis, modeliai, logotipų sukūrimas, nuotraukų įdėjimas į kalendorių ir t.t.
Comenius daugiašalės „Science en mouvement“ mokyklų partnerystės projektas  finansuojamas iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Švietimo mainų paramos fondas ir Europos Komisija negali būti laikomi atsakingais už bet kokį straipsnyje pateikiamos informacijos naudojimą.
Pristatymas mokyklos bendruomenei.ppt
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire